Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Η Δέσποινα Στυλιανοπούλου επιστρέφει στη Μεσσήνη

Η Δέσποινα Στυλιανοπούλου επιστρέφει στις ρίζες της. Πηγαίνει στη γενέτειρά της, τη Μεσσήνη, και χαίρεται σαν παιδί γιατί θα «παραδώσει» στους συμπατριώτες της κάτι που τους ανήκει: τα όμορφα αλλά και δύσκολα πρώτα χρόνια της ζωής της και τις ευχές όσων την κατευόδωσαν στον σιδηροδρομικό σταθμό όταν αναχώρησε για την Αθήνα, την πρωτεύουσα, από όπου κατέκτησε το πανελλήνιο και όχι μόνο.
   
«Με μεγάλη συγκίνηση παίρνω τον δρόμο για την πατρίδα μου τη Μεσσήνη, για να παραστώ σε εκδήλωση που θα γίνει την Κυριακή, για να διαβάσω στους συντοπίτες μου αποσπάσματα από την αυτοβιογραφία μου. Θα είναι η ωραιότερη βραδιά της ζωής μου, γιατί θα βρεθώ στα θρανία που διδάχτηκα τα πρώτα μου γράμματα, θα αφιερώσω δύο βιβλία στα γυμνάσια εκεί, στη μνήμη του πατέρα μου» είπε  η σπουδαία πρωταγωνίστρια.

Η εκδήλωση της παρουσίασης της αυτοβιογραφίας της Δέσποινας Στυλιανοπούλου «Ηθοποιός αμέσου δράσεως» (εκδόσεις Τετράγωνο του Νίκου Μουρατίδη) θα γίνει την Κυριακή στις 19.30 στο δημαρχείο Μεσσήνης.

«Ευχαριστώ εκ των προτέρων τον δήμαρχο Στάθη Αναστασόπουλο και την Ελένη Τσέλιου, που με έχει συγκινήσει η φροντίδα τους για την παρουσίαση του βιβλίου μου. Στη Μεσσήνη έζησα συγκλονιστικά γεγονότα τα χρόνια της Κατοχής, γι’ αυτό αφιερώνω το βιβλίο στους πατριώτες μου ως ένα μεγάλο “ευχαριστώ” που έφτασα εδώ».

Μετά την έκδοση του βιβλίου της η Στυλιανοπούλου ήρθε πιο κοντά με τον πρώην σύζυγό της Πέτρο Μήλα - όχι ότι ήταν και αποξενωμένοι.

«Του άρεσε πολύ του Πέτρου το βιβλίο, γιατί είδε τη φωτογραφία της μητέρας του και με πόσο σεβασμό την αντιμετώπισα, και συγκινήθηκε γιατί της είχε μεγάλη αδυναμία, και με παίρνει κάθε μέρα στο τηλέφωνο. Ποτέ δεν με εγκατέλειψε, αλλά συνέχεια μου λέει αν θέλω κάτι, να με βοηθήσει. “Πετρή μου”, του απαντώ, “αν θέλω κάτι, εσένα θα φωνάξω”. Εχουμε μια επαφή αγάπης. Οσο κι αν μαραίνονται τα λουλούδια, μένει η ρίζα».


ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΜΙΧΑΛΙΤΣΙΑΝΟΥ «Espresso»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας! Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά ΔΕΝ δημοσιεύονται

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...