Ένα ακόμη βήμα προς την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθηνών – Πατρών, γίνεται σήμερα με την υπογραφή της συμπληρωματικής σύμβασης μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και της κοινοπραξίας ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ.
Η σύμβαση ύψους 4,4 εκατ. ευρώ, αφορά στην ολοκλήρωση των δύο μεγάλων σηράγγων στην Τράπεζα και τον Πλάτανο Αιγίου.
Η σύμβαση του έργου «κατασκευή σήραγγας Τράπεζας, Πλατάνου και Γέφυρας Λαδοπόταμου , στο τμήμα Κιάτο – Αίγιο της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Αθηνών – Πατρών», υπογράφηκε στις 22/9/2006 και ο αρχικός προϋπολογισμός ήταν 100,5 εκατ. ευρώ.
Τα έργα που διεξάγονται αυτή τη στιγμή, εκτός από τις σήραγγες Τράπεζας και Πλατάνου, είναι και στη σήραγγα Αιγίου, καθώς και στο τμήμα Διακοπτό – Ροδοδάφνη, τα οποία περιλαμβάνουν και την κατασκευή όλων των σταθμών από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο.
Η σύμβαση ύψους 4,4 εκατ. ευρώ, αφορά στην ολοκλήρωση των δύο μεγάλων σηράγγων στην Τράπεζα και τον Πλάτανο Αιγίου.
Η σύμβαση του έργου «κατασκευή σήραγγας Τράπεζας, Πλατάνου και Γέφυρας Λαδοπόταμου , στο τμήμα Κιάτο – Αίγιο της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Αθηνών – Πατρών», υπογράφηκε στις 22/9/2006 και ο αρχικός προϋπολογισμός ήταν 100,5 εκατ. ευρώ.
Τα έργα που διεξάγονται αυτή τη στιγμή, εκτός από τις σήραγγες Τράπεζας και Πλατάνου, είναι και στη σήραγγα Αιγίου, καθώς και στο τμήμα Διακοπτό – Ροδοδάφνη, τα οποία περιλαμβάνουν και την κατασκευή όλων των σταθμών από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας! Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά ΔΕΝ δημοσιεύονται