Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Βασ. Καλύβα - Καράβολα: Στηρίζω Νατάσα Ράγιου

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΛΥΒΑ-ΚΑΡΑΒΟΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ  ΠΡΩΗΝ ΠΟΛΙΤΕΥΤΟΥ ΑΧΑΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

"Ήθελα με την επιστολή μου αυτή να γνωστοποιήσω την απόφασή μου να στηρίξω την κ. Νατάσα Ράγιου στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ.

Πριν από πολύ καιρό (ένα χρόνο περίπου), αποφάσισα να μην συμμετέχω πάλι ως υποψήφια στις εκλογές όποτε και αν αυτές θα προκηρύσσονταν για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους.

Ποτέ, όμως δεν σκέφθηκα να μείνω ανενεργή από τα πολιτικά δρώμενα από οποιοδήποτε μετερίζι έκρινα ότι μπορούσα να βοηθήσω.

Κάποια στιγμή η κ. Ράγιου μου ζήτησε, εφόσον μπορώ, να βρίσκομαι δίπλα της και να αναλάβω το γραφείο της.

Δέχθηκα την πρόταση, αφού είχα ήδη αποφασίσει να είμαι πολιτικά ενεργή.

Η απόφαση μου αυτή ήταν αποτέλεσμα πολλών παραμέτρων.

Συγκεκριμένα, μου έκανε την πρόταση πολύ καιρό πριν κηρυχθούν εκλογές.

Η κ. Ράγιου είναι ένα άτομο που εκτιμώ ιδιαίτερα για την ευθύτητα του χαρακτήρα της, την ειλικρίνειά της, τον αγώνα που δίνει για να βοηθήσει, όπου και όποιον την χρειάζεται, χωρίς ενδοιασμούς, προκαταλήψεις και υστεροβουλίες.

Πάνω απ’ όλα όμως, είναι καθαρή, μακριά από κάθε βρώμικο νιτερέσο που δημιουργεί τα γνωστά προβλήματα.

Είναι άτομο της προσφοράς, εργάζεται ακούραστα χωρίς ιδιοτελείς σκοπούς.

Θα πει κάποιος, άραγε τα χαρακτηριστικά αυτά είναι αρκετά ώστε να αποφασίσει να την εμπιστευθεί να τον εκπροσωπήσει στη Βουλή των Ελλήνων";

Εφόσον θέλουμε να προχωρήσουμε μπροστά, ν’ αλλάξουμε κάποια παλιά δεδομένα και παλιές νοοτροπίες που μας πίκραναν και μας οδήγησαν στην οδυνηρή κατάσταση που βιώνει η Ελλάδα σήμερα, ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας! Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά ΔΕΝ δημοσιεύονται

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...