Η γκρίνια, απ’ ό,τι φαίνεται, είναι το μόνο που θα μείνει προς το παρόν για το δρόμο Καλαμάτας – Ριζόμυλου, όπως και οι άπειρες ώρες συνεδριάσεων και δηλώσεων που καταναλώθηκαν για την κατασκευή του. Στελέχη του υπουργείου Υποδομών βλέπουν το οδικό αυτό έργο να οδηγείται σε προσωρινό αδιέξοδο εξαιτίας του υψηλού κόστους των απαλλοτριώσεων. Ειδικότερα, το κόστος ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια ευρώ, ποσό ανέφικτο για την περίοδο κρίσης που διανύουμε ως χώρα.
Υπάρχουν, όμως και ευχάριστα νέα, καθώς πληροφορίες του «Θάρρους» από το υπουργείο Υποδομών αναφέρουν ότι ο περιμετρικός της Καλαμάτας, παρά τις καθυστερήσεις για τις απαλλοτριώσεις (οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι δικαστικά το ζήτημα των απαλλοτριώσεων κρίθηκε υπέρ του έργου), θα ολοκληρωθεί εντός του 2014. Πάντως, και σε κυριακάτικο δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» αναφέρεται ότι το μόνο έργο που πάει καλά είναι το Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, όπως και (αν και υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω αρχαιολογίας) το Λεύκτρο – Σπάρτη, το οποίο επίσης αναμένεται να παραδοθεί εντός το 2014.
radio936.blogspot.gr
Υπάρχουν, όμως και ευχάριστα νέα, καθώς πληροφορίες του «Θάρρους» από το υπουργείο Υποδομών αναφέρουν ότι ο περιμετρικός της Καλαμάτας, παρά τις καθυστερήσεις για τις απαλλοτριώσεις (οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι δικαστικά το ζήτημα των απαλλοτριώσεων κρίθηκε υπέρ του έργου), θα ολοκληρωθεί εντός του 2014. Πάντως, και σε κυριακάτικο δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» αναφέρεται ότι το μόνο έργο που πάει καλά είναι το Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, όπως και (αν και υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω αρχαιολογίας) το Λεύκτρο – Σπάρτη, το οποίο επίσης αναμένεται να παραδοθεί εντός το 2014.
radio936.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας! Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά ΔΕΝ δημοσιεύονται