Στα 30 ευρώ αναμένεται να εκτιναχθεί το κόστος ταξιδιού στο Αθήνα-Καλαμάτα, μετά την παράδοση της παράκαμψης Παραδείσια- Τσακώνα μήκους 11 χιλιομέτρων στην εθνική οδό Τρίπολης-Καλαμάτας.
Η κυβέρνηση, πάντως επιχειρεί να χρυσώσει το χάπι στους οδηγούς, επισημαίνοντας, την θετική όψη του αυτοκινητοδρόμου αφού το ταξίδι για ένα ΙΧ αναμένεται να περιοριστεί στις δύο ώρες.
Σήμερα για κάποιον που ξεκινά από την Αθήνα με προορισμό την Μεσσηνιακή πόλη, το κόστος ανέρχεται σε 14,2 ευρώ εάν υπολογιστούν και τα διόδια της Αττικής οδού και με επιστροφή φτάνει τα 28,4 ευρώ.
Με την πρόβλεψη να λειτουργήσει ο έκτος σταθμός στη Βελιγοστή (έξω από την Μεγαλόπολη), η δαπάνη μεγαλώνει.
Η παράδοση του έργου Παραδείσια –Τσακώνα παραμονές Χριστουγέννων, μετά από 22 χρόνια ταλαιπωρίας αποτέλεσε για την περιοχή ιστορικό γεγονός καθώς το έργο σερνόταν εξαιτίας καθυστερήσεων και εμπλοκής στο Ελεγκτικό συνέδριο.
Το τελευταίο, πριν ένα μήνα είχε εμποδίσει την υπογραφή συμπληρωματικής σύμβασης ύψους 7,8 εκ. ευρώ. Το δημόσιο όμως κατέθεσε αίτηση αναίρεσης της απόφασης και δια μαγείας τα προβλήματα λύθηκαν!
Άλλωστε η παράκαμψη μήκους 700 μέτρων, που αντικαθιστά προσωρινά την μεταλλική γέφυρα στην περιοχή που θα ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο, ήταν έτοιμη από καιρό και οι εργολάβοι (Alpine- ΓΕΚ-Τέρνα) περίμεναν να πληρωθούν για να την παραδώσουν!
Η εταιρεία που κατασκευάζει και λειτουργεί το «Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα», το μόνο έργο από τους εθνικούς αυτοκινητοδρόμους που συνεχίζει χωρίς εμπλοκές, θα αναλάβει και το συγκεκριμένο τμήμα του οδικού δικτύου που κατασκευάστηκε ως δημόσιο, εγκαθιστώντας νέο σταθμό διοδίων που θα ξεκινήσει να λειτουργεί τις επόμενες μέρες.
Ο σταθμός της Βελιγοστής, με βάση τη σύμβαση θα έπρεπε να εισπράττει διόδια από το Φθινόπωρο του 2011.
Όμως η περιπετειώδης κατασκευή του δρόμου στο Παραδείσια Τσακώνα εξελίχθηκε σε σήριαλ και τις καθυστερήσεις θα αναγκαστεί να πληρώσει το ελληνικό δημόσιο.
Ο δρόμος φτιάχτηκε και παραδόθηκε στις αρχές του 2000 αλλά το 2003 κατολίσθησε λόγω σαθρών εδαφών και έκτοτε πέρασε δια πυρός και σιδήρου.
Η σύμβαση για την κατασκευή του Παραδείσια-Τσακώνα υπογράφθηκε το 2006 και έπειτα από τρεις διαδοχικές χρονικές μεταθέσεις περαίωσης (Ιούνιο 2010, Οκτώβριο 2011, Νοέμβριο 2012) που υποδείχτηκαν από το έλλειμμα χρηματοδότησης καθώς το έργο κατασκευαζόταν από εθνικούς πόρους, είχε προβλεφθεί να παραδοθεί στα τέλη Οκτωβρίου του 2012, με εξαίρεση τη Γέφυρα Τσακώνας (Τ4) που το νέο χρονοδιάγραμμα την τοποθετεί για το Φθινόπωρο του 2013 με κόστος 35 έως 40 εκ. ευρώ.
Τα διόδια της Βελιγοστής θα είναι ο νέος σταθμός για την εθνική οδό Κορίνθου-Καλαμάτας.
Ο τελευταίος σταθμός της Πετρίνας θα ξεκινήσει την λειτουργία του με την ολοκλήρωση του τελευταίου τμήματος του έργου Λεύκτρο-Σπάρτη, που αναμένεται να παραδοθεί τέλος του 2013 και εφόσον δεν υπάρχουν νέες εμπλοκές με απαλλοτριώσεις και αρχαιολογικές ανασκαφές.
Η κυβέρνηση, πάντως επιχειρεί να χρυσώσει το χάπι στους οδηγούς, επισημαίνοντας, την θετική όψη του αυτοκινητοδρόμου αφού το ταξίδι για ένα ΙΧ αναμένεται να περιοριστεί στις δύο ώρες.
Σήμερα για κάποιον που ξεκινά από την Αθήνα με προορισμό την Μεσσηνιακή πόλη, το κόστος ανέρχεται σε 14,2 ευρώ εάν υπολογιστούν και τα διόδια της Αττικής οδού και με επιστροφή φτάνει τα 28,4 ευρώ.
Με την πρόβλεψη να λειτουργήσει ο έκτος σταθμός στη Βελιγοστή (έξω από την Μεγαλόπολη), η δαπάνη μεγαλώνει.
Η παράδοση του έργου Παραδείσια –Τσακώνα παραμονές Χριστουγέννων, μετά από 22 χρόνια ταλαιπωρίας αποτέλεσε για την περιοχή ιστορικό γεγονός καθώς το έργο σερνόταν εξαιτίας καθυστερήσεων και εμπλοκής στο Ελεγκτικό συνέδριο.
Το τελευταίο, πριν ένα μήνα είχε εμποδίσει την υπογραφή συμπληρωματικής σύμβασης ύψους 7,8 εκ. ευρώ. Το δημόσιο όμως κατέθεσε αίτηση αναίρεσης της απόφασης και δια μαγείας τα προβλήματα λύθηκαν!
Άλλωστε η παράκαμψη μήκους 700 μέτρων, που αντικαθιστά προσωρινά την μεταλλική γέφυρα στην περιοχή που θα ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο, ήταν έτοιμη από καιρό και οι εργολάβοι (Alpine- ΓΕΚ-Τέρνα) περίμεναν να πληρωθούν για να την παραδώσουν!
Η εταιρεία που κατασκευάζει και λειτουργεί το «Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα», το μόνο έργο από τους εθνικούς αυτοκινητοδρόμους που συνεχίζει χωρίς εμπλοκές, θα αναλάβει και το συγκεκριμένο τμήμα του οδικού δικτύου που κατασκευάστηκε ως δημόσιο, εγκαθιστώντας νέο σταθμό διοδίων που θα ξεκινήσει να λειτουργεί τις επόμενες μέρες.
Ο σταθμός της Βελιγοστής, με βάση τη σύμβαση θα έπρεπε να εισπράττει διόδια από το Φθινόπωρο του 2011.
Όμως η περιπετειώδης κατασκευή του δρόμου στο Παραδείσια Τσακώνα εξελίχθηκε σε σήριαλ και τις καθυστερήσεις θα αναγκαστεί να πληρώσει το ελληνικό δημόσιο.
Ο δρόμος φτιάχτηκε και παραδόθηκε στις αρχές του 2000 αλλά το 2003 κατολίσθησε λόγω σαθρών εδαφών και έκτοτε πέρασε δια πυρός και σιδήρου.
Η σύμβαση για την κατασκευή του Παραδείσια-Τσακώνα υπογράφθηκε το 2006 και έπειτα από τρεις διαδοχικές χρονικές μεταθέσεις περαίωσης (Ιούνιο 2010, Οκτώβριο 2011, Νοέμβριο 2012) που υποδείχτηκαν από το έλλειμμα χρηματοδότησης καθώς το έργο κατασκευαζόταν από εθνικούς πόρους, είχε προβλεφθεί να παραδοθεί στα τέλη Οκτωβρίου του 2012, με εξαίρεση τη Γέφυρα Τσακώνας (Τ4) που το νέο χρονοδιάγραμμα την τοποθετεί για το Φθινόπωρο του 2013 με κόστος 35 έως 40 εκ. ευρώ.
Τα διόδια της Βελιγοστής θα είναι ο νέος σταθμός για την εθνική οδό Κορίνθου-Καλαμάτας.
Ο τελευταίος σταθμός της Πετρίνας θα ξεκινήσει την λειτουργία του με την ολοκλήρωση του τελευταίου τμήματος του έργου Λεύκτρο-Σπάρτη, που αναμένεται να παραδοθεί τέλος του 2013 και εφόσον δεν υπάρχουν νέες εμπλοκές με απαλλοτριώσεις και αρχαιολογικές ανασκαφές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας! Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά ΔΕΝ δημοσιεύονται