Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

ΘΟΔΩΡΗΣ ΡΑΚΙΤΖΗΣ "Έδωσα μια μάχη (της ζωής) και την κέρδισα!"

Για πρώτη φορά μετά τη σοβαρή περιπέτεια της υγείας του, που παραλίγο να του στοιχίσει την ίδια του τη ζωή, ο Θοδωρής Ρακιτζής μίλησε στην εφημερίδα "ESPRESSO" για τη μάχη που έδωσε αλλά και για το μέλλον του που το βλέπει πλέον πολύ αισιόδοξα.

«Έδωσα μία μάχη και την κέρδισα» δήλωσε ο παρουσιαστής και δημοσιογράφος ο οποίος ήταν διακοπές στη Μεσσηνία όταν έπαθε το σοβαρό έμφραγμα.

Ο ίδιος δεν ξέχασε να αναφερθεί και σε εκείνους που τον βοήθησαν σε αυτή τη δύσκολη μάχη:

«Ευχαριστώ πολύ τους γιατρούς μου αλλά δεν μπορώ να μην πω και ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον πρόεδρο του ΛΑΟΣ Γιώργο Καρατζαφέρη που μου συμπαραστάθηκε από την πρώτη στιγμή που το έμαθε μια και ήταν στο πλευρό μου αυτή τη δύσκολη στιγμή. Επίσης κοντά μου ήταν ο Μιχάλης Ρακιντζής που παρ' ότι δεν έχουμε συγγένεια –αν και πολλοί μας αποκαλούν ξαδέλφια- εγώ λέω ότι είμαστε αδέλφια από επιλογή και όχι γιατί το έφερε η ζωή, και μάλιστα μου φέρθηκε ανώτερα από αδελφός μου. Ένα δημόσιο ευχαριστώ θέλω όμως να πω και στην Αλεξία Γεωργίου (σ.σ. συμπαρουσιάστριά του στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση) που ήταν δίπλα μου, όπως και ο γιος μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας! Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά ΔΕΝ δημοσιεύονται

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...