Ως «ενέργεια από αυτές που αναδεικνύουν την αναξιοπιστία του κράτους» χαρακτηρίζει το Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας την περικοπή του τμήματος Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα της Ολυμπίας Οδού.
Η αναφορά αυτή περιέχεται στο ψήφισμα που ομόφωνα ενέκρινε το Σώμα στην πρόσφατη συνεδρίασή του, και στο οποίο -μεταξύ άλλων- καταγγέλλει «την απόπειρα αναστολής ή ματαίωσης της ολοκλήρωσης του έργου όπως έχει σχεδιαστεί μέχρι την Τσακώνα, ως πράξη εχθρική κατά του Νομού Μεσσηνίας», προειδοποιώντας παράλληλα ότι «ο δήμος θα βρίσκεται σε διαρκή επαγρύπνηση και θα αγωνιστεί με οποιαδήποτε μορφή πάλης επιλέξει, για την ολοκλήρωση του έργου, σε συντονισμό με τους αυτοδιοικητικούς και κοινωνικούς φορείς».
Ειδικότερα, στο ψήφισμα που αποστέλλεται στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στα πολιτικά κόμματα, στο γ.γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδος και Ιονίου, στους περιφερειάρχες Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας, καθώς και στις ΠΕΔ Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας, το Δημοτικό Συμβούλιο τονίζει, μεταξύ άλλων, ότι:
«Θεωρεί ότι η Ολύμπια Οδός, έτσι όπως σχεδιάστηκε και ξεκίνησε να υλοποιείται, αποτελεί έργο μείζονος σημασίας, διότι καθορίζει και θέτει τις βάσεις για εκείνες τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες, που έχει ανάγκη ο τόπος και οι οποίες μπορούν να στηρίζουν την οικονομική ζωή της περιοχής και το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων.
Εκφράζει την κατηγορηματική αντίθεσή του σε οποιαδήποτε περικοπή τμήματος του έργου, η οποία ακυρώνει το σκοπό για τον οποίο σχεδιάστηκε, να διασυνδέσει δηλαδή τη Δυτική Ελλάδα, με το εθνικό και τα διευρωπαϊκά δίκτυα αυτοκινητοδρόμων.
Απορρίπτει κάθε άλλη πρόταση (όπως ένταξη στο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων ή στο ΕΣΠΑ), διότι ουσιαστικά παραπέμπει την κατασκευή της στο αόριστο μέλλον και ουσιαστικά την ακυρώνει.
Απαιτεί:
- Να ολοκληρωθεί το έργο «Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα», στα πλαίσια της σύμβασης παραχώρησης, χωρίς τροποποιήσεις ή μειώσεις στο φυσικό και τεχνικό αντικείμενο και επομένως να παραμείνει ανοιχτό και σε πλήρη λειτουργία το κατασκευαστικό μέτωπο και να αναπτυχθούν περαιτέρω όλα τα εργοτάξια του
έργου.
- Να ενταχθούν στο έργο, οι συνδετήριοι κόμβοι σε βασικά σημεία οδικών αξόνων καθώς και οι συνδέσεις με τον παραγωγικό ιστό της περιοχής (λιμάνια, αεροδρόμια, ΒΙ.ΠΕ κλπ.)
Τέλος, θεωρεί την απόπειρα αναστολής, ή ματαίωσης της ολοκλήρωσης του έργου όπως έχει σχεδιαστεί μέχρι την Τσακώνα, ως πράξη εχθρική κατά του Νομού Μεσσηνίας, που πλήττει την τοπική, αλλά και την εθνική οικονομία. Είναι μια ενέργεια από αυτές που αναδεικνύουν την αναξιοπιστία του κράτους. Ο Δήμος θα βρίσκεται σε διαρκή επαγρύπνηση και θα αγωνιστεί με οποιαδήποτε μορφή πάλης επιλέξει, για την ολοκλήρωση του έργου, σε συντονισμό με τους αυτοδιοικητικούς και κοινωνικούς φορείς».
Η αναφορά αυτή περιέχεται στο ψήφισμα που ομόφωνα ενέκρινε το Σώμα στην πρόσφατη συνεδρίασή του, και στο οποίο -μεταξύ άλλων- καταγγέλλει «την απόπειρα αναστολής ή ματαίωσης της ολοκλήρωσης του έργου όπως έχει σχεδιαστεί μέχρι την Τσακώνα, ως πράξη εχθρική κατά του Νομού Μεσσηνίας», προειδοποιώντας παράλληλα ότι «ο δήμος θα βρίσκεται σε διαρκή επαγρύπνηση και θα αγωνιστεί με οποιαδήποτε μορφή πάλης επιλέξει, για την ολοκλήρωση του έργου, σε συντονισμό με τους αυτοδιοικητικούς και κοινωνικούς φορείς».
Ειδικότερα, στο ψήφισμα που αποστέλλεται στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στα πολιτικά κόμματα, στο γ.γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδος και Ιονίου, στους περιφερειάρχες Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας, καθώς και στις ΠΕΔ Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας, το Δημοτικό Συμβούλιο τονίζει, μεταξύ άλλων, ότι:
«Θεωρεί ότι η Ολύμπια Οδός, έτσι όπως σχεδιάστηκε και ξεκίνησε να υλοποιείται, αποτελεί έργο μείζονος σημασίας, διότι καθορίζει και θέτει τις βάσεις για εκείνες τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες, που έχει ανάγκη ο τόπος και οι οποίες μπορούν να στηρίζουν την οικονομική ζωή της περιοχής και το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων.
Εκφράζει την κατηγορηματική αντίθεσή του σε οποιαδήποτε περικοπή τμήματος του έργου, η οποία ακυρώνει το σκοπό για τον οποίο σχεδιάστηκε, να διασυνδέσει δηλαδή τη Δυτική Ελλάδα, με το εθνικό και τα διευρωπαϊκά δίκτυα αυτοκινητοδρόμων.
Απορρίπτει κάθε άλλη πρόταση (όπως ένταξη στο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων ή στο ΕΣΠΑ), διότι ουσιαστικά παραπέμπει την κατασκευή της στο αόριστο μέλλον και ουσιαστικά την ακυρώνει.
Απαιτεί:
- Να ολοκληρωθεί το έργο «Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα», στα πλαίσια της σύμβασης παραχώρησης, χωρίς τροποποιήσεις ή μειώσεις στο φυσικό και τεχνικό αντικείμενο και επομένως να παραμείνει ανοιχτό και σε πλήρη λειτουργία το κατασκευαστικό μέτωπο και να αναπτυχθούν περαιτέρω όλα τα εργοτάξια του
έργου.
- Να ενταχθούν στο έργο, οι συνδετήριοι κόμβοι σε βασικά σημεία οδικών αξόνων καθώς και οι συνδέσεις με τον παραγωγικό ιστό της περιοχής (λιμάνια, αεροδρόμια, ΒΙ.ΠΕ κλπ.)
Τέλος, θεωρεί την απόπειρα αναστολής, ή ματαίωσης της ολοκλήρωσης του έργου όπως έχει σχεδιαστεί μέχρι την Τσακώνα, ως πράξη εχθρική κατά του Νομού Μεσσηνίας, που πλήττει την τοπική, αλλά και την εθνική οικονομία. Είναι μια ενέργεια από αυτές που αναδεικνύουν την αναξιοπιστία του κράτους. Ο Δήμος θα βρίσκεται σε διαρκή επαγρύπνηση και θα αγωνιστεί με οποιαδήποτε μορφή πάλης επιλέξει, για την ολοκλήρωση του έργου, σε συντονισμό με τους αυτοδιοικητικούς και κοινωνικούς φορείς».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας! Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά ΔΕΝ δημοσιεύονται