Oι
καθυστερήσεις για τις απαλλοτριώσεις στον περιφερειακό αυτοκινητόδρομο
της Καλαμάτας απειλούν τον κόμβο Καρέλια και τη σύνδεσή του με την οδό
Αθηνών.
Χωρίς τη σύνδεση ο κόμβος δε λειτουργεί. Απειλούν ακόμη την
είσοδο στον περιφερειακό με κατεύθυνση προς την Καλαμάτα στον κόμβο
Λεΐκων, ο οποίος αρχικά δεν είχε προβλεφθεί και ο δήμαρχος μετά από
διαμαρτυρίες είχε ανακοινώσει ότι θα κατασκευαστεί. Και συνολικά πάνε
προς τα πίσω την υλοποίηση όλου του έργου.
Στα
θετικά, στις αρχές Νοεμβρίου, το πιθανότερο τη μεθεπόμενη εβδομάδα, θα
παρακατατεθούν τα χρήματα για τις συμπληρωματικές απαλλοτριώσεις 177
ιδιοκτησιών.
Ειδικότερα,
το έργο του περιφερειακού μπορεί να δουλεύεται με καλούς ρυθμούς, όχι,
όμως, μ’ αυτούς που ο "Μορέας" και το υπουργείο Υποδομών θα ήθελαν από
το καλοκαίρι που πέρασε. Και αυτό γιατί καθυστερούν οι αποφάσεις για τις
απαλλοτριώσεις και τις διοικητικές αποβολές ιδιοκτητών που αντιδρούν
στην παράδοση της γης τους. Το υπουργείο είναι αναγκασμένο να προχωράει
σε μία - μία διοικητική αποβολή του ιδιοκτήτη που αντιδρά και δεν
παραδίδει το χώρο του που απαλλοτριώθηκε. Αυτό σημαίνει απώλεια σε χρόνο
και χρήμα. Μάλιστα, εκκρεμούν ακόμα γύρω στις 15 διοικητικές αποβολές
ιδιοκτητών από την αρχική απαλλοτρίωση.
Ο "Μορέας" σε κάποιες απ’ αυτές
τις περιπτώσεις δεν μπορεί να μπει σε εκτάσεις, για τις οποίες τα
χρήματα έχουν παρακατατεθεί από το 2012.
Μόλις
την περασμένη Τετάρτη δημοσιεύτηκε η απόφαση του Εφετείου Καλαμάτας για
την οριστική τιμή των συμπληρωματικών απαλλοτριώσεων σε 177
ιδιοκτησίες, που είχαν εκδικαστεί στις 20 Μαΐου. Τα χρήματα γι’ αυτές
τις απαλλοτριώσεις θα παρακατατεθούν στις αρχές Νοεμβρίου, το πιθανότερο
τη μεθεπόμενη εβδομάδα.
Σε
εκκρεμότητα παραμένει το θέμα του δρόμου των 400 μέτρων της σύνδεσης
του κόμβου Καρέλια με την οδό Αθηνών.
Για έναν από τους 6 ιδιοκτήτες που
αντέδρασε, δεν προχώρησαν οι επιτάξεις, και το δικαστήριο για τις
απαλλοτριώσεις έγινε στις 18 Σεπτεμβρίου. Απόφαση δεν έχει εκδοθεί και
το υπουργείο φέρεται αποφασισμένο να παρατήσει το έργο και να μην το
κάνει. Σκέψεις υπάρχουν να το αφήσει στο Δήμο Καλαμάτας να το
υλοποιήσει, όποτε έχει χρήματα, καθώς πρόκειται για μέρος της πράξης
εφαρμογής στο σχέδιο της περιοχής. Εξέλιξη ανησυχητική για τον κόμβο
Καρέλια και για το έργο του περιφερειακού, καθώς χωρίς το δρόμο σύνδεσης
ο κόμβος δεν μπορεί να λειτουργήσει.
Στον
κόμβο Λεΐκων το αίτημα του δημάρχου Καλαμάτας να υπάρχει και είσοδος
προς την Αρτέμιδος και τα Γιαννιτσάνικα, δεν έχει ακόμα ικανοποιηθεί και
δεν υπάρχει πρόβλεψη να γίνει. Και αυτό γιατί λόγω των συμπληρωματικών
απαλλοτριώσεων που θα απαιτηθούν, το υπουργείο δε δείχνει διάθεση να το
προχωρήσει και να το ικανοποιήσει, φοβούμενο ότι θα μπλέξει σε νέες
περιπέτειες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας! Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά ΔΕΝ δημοσιεύονται