Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Ο... ακούραστος δρομέας Ντ.Καρνέζης έτρεξε στη Μεσσηνία


Σε αγώνα στη Μεσσηνία έλαβε μέρος ο γενημμένος στο Λος Άντζελες από Έλληνες γονείς, υπερ- μαραθωνοδρόμος Ντιν Καρνέζης, ενώ μίλησε για την απίστευτη ιστορία της ζωής του, που άλλαξε ξαφνικά σε ηλικία 30 ετών.

"Τα ελαιόδεντρα στα βουνά, και τα τοπία με τη θέα της θάλασσας στο βάθος ήταν συγκλονιστικά. Ο υπέροχος ήλιος και τα σύννεφα ήταν εκπληκτικά", δήλωσε ο ίδιος μετά τον αγώνα στο Μεσσηνιακό έδαφος.

Ο υπερμαραθωνοδρόμος, το 2005, έτρεξε 560 χιλιόμετρα συνεχόμενα χωρίς να κοιμηθεί μέσα σε 3,5 μέρες, ενώ οι ιατρικές μετρήσεις στις οποίες υπεβλήθη, έδειξαν ότι ο οργανισμός του δεν παράγει γαλακτικό οξύ με αποτέλεσμα να μην κουράζεται.
 Ο ίδιος εξιστορεί: "Στη μέση της διαδρομής πείνασα πολύ. Ενώ έτρεχα, πήρα τηλέφωνο απ' το κινητό και ζήτησα να μου φέρουν πίτσα. Παλιά έτρωγα πολύ πρόχειρο φαγητό, αλλά έχω αλλάξει τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Αυτό που έχω κάνει δίνει ένα μήνυμα ελπίδας στον κόσμο: 'Όλοι μπορούν να αλλάξουν προς το καλύτερο'".

Όλα ξεκίνησαν το βράδυ της 23ης Αυγούστου του 1992, τότε που ξεκίνησε η καριέρα μαραθωνοδρόμου για τον 51 ετών σήμερα Κωνσταντίνο Καρνέζη, ο οποίος αφηγείται: 
"Ήμουν σε ένα κλαμπ στα 30ά μου γενέθλια μαζί με τους φίλους μου κι έπινα. Στις 11 το βράδυ τους είπα ότι φεύγω για να τρέξω 30 μίλια (48 χιλιόμετρα) και να γιορτάσω τα 30ά μου γενέθλια. Βγήκα απ΄το κλαμπ κι έτρεξα 30 μίλια όλη τη διάρκεια της νύχτας, χωρίς να έχω τρέξει τα προηγούμενα 15 χρόνια".

Πλέον, όνειρό του διάσημου Ελληνοαμερικανού δρομέα, είναι να τρέξει και στις 204 χώρες του κόσμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας! Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά ΔΕΝ δημοσιεύονται

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...