Σάββατο 6 Απριλίου 2013

ΓΙΑΤΙ Παραιτήθηκε ο Μανούσος Μανουσάκης από το Δήμο Σπάρτης

Παραιτήθηκε ο Μανούσος Μανουσάκης από το Δήμο Σπάρτης και έστειλε την παρακάτω επιστολή:
 

"Αγαπητέ κύριε πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάρτης...

Ανέγνωσα την επιστολή που μου αποστείλατε και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την πρόθεσή σας να διατηρήσω την θέση μου στο Δημοτικό Συμβούλιο παρ’ όλες τις απουσίες μου από τις συνεδριάσεις.

Θα έχετε ασφαλώς παρατηρήσει ότι τον πρώτο χρόνο της Δημοτικής αρχής ήμουν παρών σε κάθε συνεδρίαση χωρίς να υπολογίζω τον κόπο και το κόστος των εβδομαδιαίων ταξιδιών μου από την Αθήνα στην Σπάρτη.

Ήλπιζα τότε ότι ο λόγος για τον οποίο ασχολήθηκα με τα κοινά θα εκπληρώνετο, δηλαδή θα μπορούσα να προσφέρω στον Δήμο της Σπάρτης στον τομέα που εξειδικεύομαι επαγγελματικά, δηλαδή στο τομέα του πολιτισμού.

Διαπίστωσα όμως με έκπληξη ότι κάθε άλλο παρά αναγκαίες ήταν οι υπηρεσίες μου, οι γνώσεις μου και η διάθεσή μου για τον Δήμο.

Διαπίστωσα ότι η παραταξιακή λογική δεν επιτρέπει την συμμετοχή της μειοψηφίας να συμμετέχει σε οτιδήποτε.

Από αυτήν την λογική θέλω να εξαιρέσω τον Δήμαρχο κύριο Σταύρο Αργειτάκο ο οποίος δεν δίστασε να μου αναθέσει την διοργάνωση της γιορτής του «Σπάρταθλον» 2011 και να με υποστηρίξει για την υλοποίησή της.

Φαίνεται ότι ΑΠΕΤΥΧΑ διότι έκτοτε δεν μου ανετέθη τίποτε άλλο παρά τις προτάσεις που είχα καταθέσει..

Κατά την διάρκεια της διοργάνωσης της γιορτής αντιμετώπισα τόση αντιπαλότητα που δεν έχω αντιμετωπίσει τα σαράντα χρόνια της επαγγελματικής μου ζωής.

Το αντιπαρήλθα διότι ο σκοπός ήταν σημαντικότερος . Άλλωστε κάτι προσέφερα διότι το κακέκτυπο της διοργάνωσης του 2011 το είδαμε το 2012.

Ούτε το νομικό πρόσωπο Πολιτισμού κλπ. αισθάνθηκε την ανάγκη να χρησιμοποιήσει τις γνώσεις μου σε κάποιες από τις εκδηλώσεις που διοργάνωσε αγνοώντας πλήρως τις προτάσεις μου.

Για όλους αυτούς τους λόγους δεν θεώρησα ότι θα ήμουν χρήσιμος στις Δημοτικές διαδικασίες διότι το μόνο που γνωρίζω είναι ο Πολιτισμός και, για να προσφέρω αυτές τις γνώσεις, έθεσα υποψηφιότητα στις Δημοτικές εκλογές.

Έτσι σταμάτησα να έρχομαι στα Δημοτικά συμβούλια διότι ο ρόλος μου πλέον ήταν ολότελα διακοσμητικός .

Αναμφίβολα υπάρχουν πολύ ικανότεροι από εμένα για να φέρουν εις πέρας τους άλλους τομείς του Δημοτικού έργου.

Για αυτούς τους λόγους υποβάλλω την παραίτησή μου από το Δημοτικό συμβούλιο και τον οργανισμό Πολιτισμού κλπ.

Άλλωστε έχω υποβάλλει ήδη δύο φορές την παραίτησή μου στον κύριο Δήμαρχο.

Η πρώτη φορά ήταν τον Αύγουστο του 2011 όταν ο τότε Αθλητικός οργανισμός απέρριψε συλλήβδην όλες τις προτάσεις μου για τις εκδηλώσεις στην διάρκεια του «Σπάρταθλον».

Δεύτερη φορά τον Σεπτέμβριο του 2012 για λόγους που δεν θέλω να αναφέρω εδώ.

Θα ήθελα να γνωρίζετε ότι είμαι πρόθυμος να προσφέρω σε ότι μου ζητηθεί στον Δήμο Σπάρτης.

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον κύριο Φούρκα που με συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιό του, τα μέλη της παράταξής μας για τον ωραίο αγώνα που δώσαμε και που συνεχίζουν να δίνουν και τους Δημότες του Δήμου Σπάρτης που πίστεψαν σε εμένα και που μου έδωσαν ένα μεγάλο ποσοστό της προτίμησής τους.


Με υπόληψη
Μανούσος Μανουσάκης"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας! Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά ΔΕΝ δημοσιεύονται

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...