Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Μάξιμος Μουμούρης: “Έχω περάσει κρίση στη σχέση μου με τη γυναίκα μου”

Ο Μάξιμος Μουμούρης μιλά για την γυναίκα του, τον γάμο και αν έχουν περάσει κρίση!


Πόσα χρόνια είναι με τη γυναίκα του; "Αρκετά. Δεν μπορώ να πω" λέει χαρακτηριστικά. 'Εχει περάσει ποτέ κρίση η σχέση τους; "Ναι. Και θα περάσει ξανά Είναι λογικό" λέει στο περιοδικό ΕΓΩ. Τον δυναμώνει; "Μέχρι στιγμής, ναι" αποκαλύπτει.


Αν δεν υπήρχαν τα παιδιά, μπορεί και να είχαν χωρίσει; "Είναι υποθετικό. Μπορεί ναι. Εξελιχθήκαμε με τα παιδιά. Εξελιχθήκαμε πολύ και μεταξύ μας" λέει χαρακτηριστικά. Όντας σύζυγος πολιτικού, αισθάνεται ότι βρί­σκεστε συνέχεια στο στόχαστρο; "Δεν το έχω νιώσει ποτέ".
Είναι παρεξηγημένο το επάγγελμα του πο­λιτικού; Ο ίδιος λέει: "Για μένα δεν είναι επάγγελμα. Όποιος το αντι­μετωπίζει έτσι καλύτερα να φύγει. Κάποιοι οφείλουμε να εμπλακούμε στην πολιτική. Και δεν το λέω λόγω της Νάντιας. Χωρίς πολιτι­κή, δεν υπάρχει εξέλιξη σε μια χώρα. Διαφω­νώ πλήρως με την απαξίωση της. Καταλαβαί­νω βέβαια την κριτική. Και εγώ ασκώ κριτική -πολλές φορές και στη γυναίκα μου".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας! Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά ΔΕΝ δημοσιεύονται

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...